Monday 15 October 2012

Patut anda miliki

Asslamualikum..Hai..Apa yang bermain di minda korang apabila baca tajuk entry ni."Patut anda miliki".Apa yang patut?hahaha..Bukan aku yang patut Najwa Latif tu ni benda lain.Barang baik,so kena kongsi.

Kali ni nak kongsikan dengan korang tentang sebuah buku yang PATUT anda miliki.Bukunya sangat menarik dan buku ni di perkenalkan oleh teman aku sendiri.Jeng,jeng,jeng tajuknya Art Of Deception karya Jarry D Gray.Buku ini menceritakan mengenai Amerika, Freemason dan Zionis menipu kita selama ini. Memang, kita ditipu bulat-bulat oleh media massa sebenarnya.




Apakah kandungan buku ni?Buku ini merupakan perbahasan mengenai apakah agenda Amerika dan Zionis mewujudkan satu kuasa pemerintahan dunia atau dikenali sebagai New World Order.Apabila kita baca buku ni baru kita tahu agenda-agenda Amerika dan juga Zionis ni.

Seterusnya,buku ini dapat  membongkar misteri yang menyeliputi peristiwa 9 September dan kenapa ia berlaku.Selama ni aku pon tak tahu apa sebab berlakunya 9 September dan apakah mesteri yang tersirat di sebalik peristiwa tersebut.Dalam buku ini menceritakan peristiwa 9 september yang kononnya mendakwa pengganas yang yang mendalangi serangan ini sedangkan ia adalah perbuatan Amerika sendiri! Pengarang buku ini iaitu Jerry D. Gray adalah bekas perajurit tentera udara Amerika (USAF) dan telah memeluk agama islam dan kini aktif menjalankan aktiviti dakwah.


Dengan memmiliki dan membaca buku ini juga kita dapat mengetahui bagaimana menangkis fahaman Islamphobia yang menyatakan Islam adalah agama pengganas dan memberi jawapan kepada dunia yang termakan hujah-hujah yang tidak berasas.

Dan akhir sekali kita dapat tahu bagaimana al-Quran memberikan jawapan dan paparan sebenar oleh Jerry D. Gray, mualaf yang berhijrah selepas melihat sendiri penipuan yang dilakukan oleh pemimpin negaranya sendiri, Amerika Syarikat.

- Dari Abu Hurairah, r.a., dari Nabi s.a.w., bahawa Baginda bersabda: "Aku tinggalkan dalam kalangan kamu dua perkara yang kamu tidak sekali-kali akan sesat selagi kamu berpegang teguh kepada keduanya, iaitu kitab Allah dan sunnah Rasulullah," (s.a.w.).
(Imam Malik).
Hadis ini mengandungi:
(1) Pusaka Peninggalan Rasulullah s.a.w. yang kekal abadi. 
(2) Kitab Allah dan sunnah Rasulullah s.a.w. menjamin keselamatan umat manusia.
Buku ni berhrga rm20 sahaja,so korang boleh la pergi beli dekat bookstore berhampiran.Tak rugi pon kalau beli buku ni,banyak benda kita boleh tahu.Jadikan buku ni sebagai salah satu koleksi buku korang.

Akhir kata,jangan biarkan diri kita di tindas.Allahuakbar,Allahuakbar,Allahuakbar.

1 comment:

  1. Perkongsian yg bagus. Satu lg buku yg boleh diberi perhatian. sila lihat ni http://zukirazak.blogspot.com/2011/01/buku-pilihan-rahsia-simbol-yahudi.html

    Suatu pembongkaran agenda Zionis laknatullah

    ReplyDelete