Monday 7 January 2013

Kata hati





 Aku hanya wanita biasa,
Hidupku seperti lautan,
Terkadang ada pasang surutnya,
Saatku mula bangkit untuk berdiri,
Saatku mula bertatih untuk berjalan,
Saat hatiku belajar menerima realiti,
Engkau ada muntuk menemani,
Saatku mula berlajar untuk tersenyum,
Hatiku mula berlagu riang,
Jiwaku terasa hidup kembali,
Engkau hilang seperti bulan di kala malam.
Aku masih mencari,
Mencari akan khilafku,
Aku meneroka seluruh kalbu,
Demi mencari sebuah jawapan,
Aku keliru akan dirimu,
Aku terjelopok di dalam kebuntuan,
Hatiku mula menangis,
Jiwaku berombak pilu,
Saat hatiku mula berbunga riang,
Aku terkelu akan sang kumbang,
Hatiku tertanya-tanya,
Hidupku terasa kelam,
#Just for my bestfriend:Sepet -.-


Allah..Bila masih ku diberi kesempatan..izinkan aku untuk mencintainya..Namun bila waktuku telah habis dengannya..Biarkan cinta ini hidup untuk sekali ini saja.

No comments:

Post a Comment