Thursday 27 December 2012

Sang PencintaMu

Assalamualikum.Rindu sangat nak update entry baru tapi tak da masa.Lagi satu tak da pulak idea so terpaksa stop dulu aktiviti mengupdate.Entry kali ni tak da pape yang nak di kongsikan hanya nak meluahkan rasa hati.

Hidup memang banyak cabaran.Kadang rasa ralat dengan semua ujian hidup tapi tidak bermakna putus harapan.Betul kata mak hidup kita macam roda kadang kita dekat atas kadang kita dekat bawah.

Sebagai manusia biasa sudah pasti adanya rasa cinta atau sayang kepada lelaki.Ya Allah layak ke aku untuk bercinta sedangkan aku sendiri masih mencari cintaMu?Aku tidak dapat lari dari fitrah manusia.Rasa sayang,cinta akan seseorang memang akan wujud walau di tahan sekencang mana.

Ya Allah bantulah aku dalam mencari HidayahMu.Bimbinglah hatiku menuju syurgaMu.Sesungguhnya aku tidak layak ke syurgaMu namun aku tidak sanggup juga ke nerakaMU.



No comments:

Post a Comment